fbpx

SUPER VERO OSVOJIO DISRUPT NAGRADU ZA KAMPANJU „GASTRONOMSKA ODISEJA“

Sa ponosom objavljujemo da je kampanja „Gastronomska odiseja: otkrijte ukuse mediteranskog blaga“, koju smo realizovali u saradnji sa agencijom New Moment New Ideas, osvojila prestižnu Disrupt nagradu u kategoriji Trgovina, podkategorija Komunikacija. Ovo priznanje potvrđuje našu posvećenost inovativnim pristupima i kreativnoj komunikaciji sa potrošačima.

Disrupt nagradu je ustanovila marketinška agencija ADAM Studio 2020. godine, sa ciljem da prepozna projekte koji pomeraju granice standardne komunikacije i donose nova pravila igre. Na ovogodišnjoj dodeli, održanoj 1. aprila 2025. godine, među nagrađenima se našla i naša kampanja, zahvaljujući njenoj originalnosti, hrabrosti i disruptivnom pristupu.

„Gastronomska odiseja“ je deo tradicionalnog „Grčkog meseca“, koji svake godine organizujemo u našim supermarketima. U 2024. godini, pred nama su bili dodatni izazovi – zabrana uvoza ključnih grčkih proizvoda i potreba da dodatno motivišemo potrošače da posete našu prodavnicu u Novom Sadu, koja je još nova na specifičnoj lokaciji. Sa ograničenim resursima, ali neograničenom kreativnošću, kreirana je kampanja koja je grčke proizvode predstavila ne samo kao sezonski letnji suvenir, već kao deo svakodnevne ishrane.

Naši potrošači su imali priliku da dožive jedinstveno iskustvo kroz brojne kreativne aktivacije, poput flash mob plesnog performansa u Novom Sadu, spontanog učešća grčkih sveštenika koje je izazvalo viralan efekat, transformacije prodavnica u mediteranske pejzaže, inspirativnih recepata influensera, storytellinga o poreklu proizvoda i nagradnog konkursa na društvenim mrežama. Sve ovo učvrstilo je našu poziciju kao omiljene destinacije za ljubitelje grčke hrane u Srbiji.

Nagradu je u ime kompanije Veropoulos primila direktorka marketinga za Super Vero i Jumbo, Maja Kosić Vučković, koja je istakla zahvalnost celom timu i partnerima na kreativnosti, posvećenosti i istrajnosti. Ovo priznanje nas dodatno motiviše da nastavimo sa inovativnim kampanjama, koje inspirišu i donose vrhunsko iskustvo kupovine našim potrošačima.

Scroll to Top