Česta pitanja
-
Šta su pogodonosti Vero Klub programa lojalnosti?Vero klub je program lojalnosti koji je kreiran sa idejom da nagradi verne potrošače. Članovi Vero kluba kupujući sakupljaju bodove sa kojima mogu doći do vaučera od 200 ili 500 dinara. Takođe, kao članovi Vero kluba, možete uživati i u drugim povoljnostima kao što su ekskluzivni popusti, bonus bodovi vikendom ili specijalne akcije u kojima se još lakše dolazi do bodova i vaučera.
-
Gde mogu da dobijem karticu?Besplatno učlanjenje je moguće na više načina.
1. U marketu; Popunjavanjem papirne pristupnice ili uz pomoć mobilnog telefona na info pultu.
2. Online registracija; putem sajta www.veroklub.rs ili preko mobilne aplikacije Super Vero. -
Da li prilikom online učlanjenja dobijam fizički karticu?Ne, prilikom online učlanjenja ne dobijate plastičnu karticu. Vaša online kartica je dostupna na aplikaciji u Vašem telefonu. Prilikom kupovine možete skenirati karticu sa telefona, dati broj kartice ili broj telefona.
-
Kada kartica postaje aktivna?Karticu možete da koristite, sakupljate bodove i koristite vaučere odmah po učlanjenju u klub. Online učlanjenjem odmah možete da koristite svoj broj telefona na kasi za sakupljanje bodova. Učlanjenjem u objektu, putem pristupnice, potrebno je da prođe dve nedelje kako bi se broj telefona povezao sa karticom i kako biste mogli da otvorite online nalog i koristite Super Vero aplikaciju.
-
Već imam karticu, kako da napravim online nalog?Online nalog možete aktivirati na sajtu www.veroklub.rs, unošenjem broja telefona i broja kartice. Takođe, možete instalirati i našu aplikaciju, gde ćete nakon instalacije ići na opciju već postojeći korisnik, te uneti broj telefona i broj kartice.
-
Kako da sakupljam bodove?Prilikom kupovine u Super Veru sakupljate bodove. 1 bod= 100 dinara. Istaknuti proizvodi donose određen broj dodatnih bodova. Prilikom kupovine vikendom na svakih potrošenih 3000 dinara dobijate dodatnih 150 bodova. Za kupovinu Jumbo proizvoda, štampe i cigareta se ne dobijaju bodovi.
-
Koliko dugo važe sakupljeni bodovi?Bodovi važe 365 dana i mogu se proveriti na kasi ili na online nalogu.
-
Kako mogu da pratim stanje bodova?Stanje bodova možete pratiti, u realnom vremenu, na fiskalnom isečku koji dobijate uz račun nakon kupovine. Ukoliko imate online nalog, potrebno je da prođe 24h od poslednje kupovine kako bi novi bodovi bili prikazani na aplikaciji ili na Vašem online nalogu.
-
Kako da unovčim sakupljene bodove?Kada sakupite 200 bodova birate da li ćete uzeti vaučer u vrednosti od 200 dinara ili nastaviti da sakupljate bodove i, kada sakupite 400 bodova, dobijete vaučer u vrednosti od 500din. Vaučeri se dobijaju na kasi, pre završetka transakcije. Mogu se iskoristiti u sledećoj kupovini. Ne mogu se zameniti za novac.
-
U kom periodu mogu da iskoristim vaučere?Vaučere izdate do oktobra možete realizovati do kraja tekuće godine. Vaučere izdate posle oktobra možete iskoristiti do kraja naredne godine.
-
Mogu li da imam više od jedne Vero klub kartice?Ne, to nije moguće. Jedan broj telefona je isključivo vezan za jednu Vero klub karticu.
-
Da li treba da znam broj kartice kako bih upisao poene prilikom kupovine?Ne, dovoljno je da izdiktirate broj mobilnog telefona pod kojim ste se registrovali kako bi bodovi bili pripisani Vašem profilu.
-
Ukoliko sam već na osnovu bodova uzeo vaučer, unovčio bodove, mogu li to da otkažem i vratim bodove na karticu?Ne.
-
Šta se dešava ako izgubim svoju karticu?Gubitak kartice možete prijaviti besplatnim pozivom na broj 0800 112 111, slanjem mejla na veroklub@supervero.rs ili na info pultu u nekom od Super Vero objekata.
-
U slučaju gubitka kartice, da li mogu da dobijem zamensku karticu?Ne, to nije moguće. Bodove možete nastaviti da sakupljate preko broja kartice ili preko broja mobilnog telefona, koji je vezan za karticu.
-
Šta da radim u slučaju da zaboravim šifru na online nalogu?Ukoliko zaboravite šifru, možete da resetujete lozinku unošenjem broja telefona na koji će Vam stići pin kod koji treba da unesete prilikom unošenja nove šifre.
-
Kako da ažuriram svoje kontakt podatke ukoliko dođe do promene?Član Vero kluba bi trebalo da što je pre moguće obavesti Super Vero u slučaju promene svojih podataka, slanjem mejla na veroklub@supervero.rs. Postoje i drugi načini za promenu svojih podataka: Na svom ličnom nalogu na sajtu www.veroklub.rs, na mobilnoj aplikaciji Super Vero ili pozivom na broj 0800 112 111.
-
Kako mogu da opozovem svoju saglasnost za obradu ličnih podataka?Ako član Vero kluba želi da opozove svoj pristanak na obradu podataka, on to može uraditi bilo kada. Treba imati u vidu da opoziv saglasnosti o obradi transakcija onemogućava uživanje u pogodnostima Vero kluba. Opoziv saglasnosti se može uraditi slanjem mejla na veroklub@supervero.rs
-
Ukoliko više ne želim da budem član, kako da se iščlanim iz Vero kluba?Ako član Vero kluba želi da se iščlani iz Vero kluba može to uraditi slanjem mejla na veroklub@supervero.rs ili na info pultu u nekom od Super Vero objekata.
Ukoliko imate dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mejl adrese veroklub@supervero.rs ili pozivom na broj 0800 112 111.